نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

امباپه، کلید بازگشت زیدان به مادرید

  • کد خبر: ۱۸۸۷۷۵
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
امباپه، کلید بازگشت زیدان به مادرید
احتمال بازگشت مرد فرانسوی به رئال هرروز جدی‌تر می‌شود.

شهرآرانیوز، به احتمال فراوان کارلو آنچلوتی تابستان آینده رئال‌مادرید را ترک می‌کند، اما پرسش اصلی این است: چه کسی جانشین کارلتو روی نیمکت رئال خواهد شد؟ درحالی‌که بیشتر گمانه‌زنی‌ها حول این محور می‌گردد که ژابی آلونسو، مربی این روز‌های لورکوزن، جانشین کارلتو خواهد بود و گاهی از رائول، اسطوره باشگاه، هم به‌عنوان دیگرگزینه جدی یاد می‌شود، برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو مدعی شد جانشین اصلی مدنظر پرز و مدیران رئال کسی نیست جز زین‌الدین زیدان. اما علتی که ال‌چیرینگیتو برای این ادعا مطرح می‌کند هم جالب است.

کیلیان امباپه قرار است نقشی تعیین‌کننده در تعیین سرمربی بعدی رئال داشته باشد و به‌خاطر اوست که پرز بار دیگر متوجه مربی‌ای شده که دو دوره سابقه کار با او را داشته است. درواقع گفته می‌شود که جانشین آنچلوتی در رئال‌مادرید زیدان خواهد بود. زیرا مدیران باشگاه معتقدند او با خودش امباپه را به رئال خواهد آورد.

همه راه‌ها به مادرید ختم می‌شود

زیدان اولین‌بار از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ هدایت رئال را بر عهده داشت و پس از ترک باشگاه، بار دیگر به برنابئو رفت تا از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ این تیم را هدایت کند. زیدان علاقه زیادی داشت که مربی تیم‌ملی کشورش شود، اما عملکرد خوب فرانسه در جام‌جهانی قطر و تمدید قرارداد فدراسیون با دیدیه دشان، مانع از رسیدن او به خواسته‌اش شد.

تابستان امسال از زیدان به‌عنوان گزینه هدایت منچستریونایتد یاد شده بود و حالا که اریک تنهاخ زیرفشار قرار دارد، ممکن است شیاطین سرخ بار دیگر به سراغ زیزو بروند، ولی اسطوره فرانسوی تاکنون به همه پیشنهاد‌ها بی‌اعتنایی کرده است. در این اوضاع فلورنتینو پرز به این نتیجه رسیده که زیدان تنهاکسی است که می‌تواند امباپه را متقاعد کند که بدون دردسر و جنجال راهی رئال‌مادرید شود. از سوی دیگر، مدیران رئال معتقدند زیدان آشنایی کامل با باشگاه دارد و به زمان زیادی برای جاافتادن در رئال نیاز نخواهد داشت.

آغاز مذاکرات مخفیانه پرز و زیزو

زیدان پس از استعفای غیرمنتظره‌اش از هدایت رئال‌مادرید در پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ دیگر به مربیگری برنگشته است. در آن فصل رئال با مربیگری او و با اختلافی اندک نسبت به اتلتیکو قهرمانی را از دست داد و چند روز بعد نیز زیزو استعفا کرد. او دو روز پیش در یک بازی دوستانه که بین ستاره‌های سابق یوونتوس برگزار شد، حضور داشت و کنار دل‌پیرو، ادگار داویدز و دیگربازیکنان سابق بیانکونری به میدان رفت.

سرمربی سابق مادریدی‌ها پس از آن بازی درباره آینده‌اش گفت: بازگشت به هر قیمتی را نمی‌خواهم. پیشنهاد‌هایی را که دریافت می‌کنم، بررسی خواهم کرد، ولی تاکنون اوضاع به گونه‌ای نبوده است که برای بازگشت وسوسه شده باشم. بی‌شک اگر همه‌چیز مهیا باشد و یک پروژه خوب به من پیشنهاد شود، آن را جدی خواهم گرفت. ببینیم چه خواهد شد.

در این اوضاع در بازی قبل رئال‌مادرید که مقابل اوساسونا در برنابئو برگزار شد و با پیروزی ۴-۰ رئال به پایان رسید، تصاویری از حضور زیدان در ورزشگاه خانگی باشگاه سابقش منتشر شد؛ موضوعی که احتمال دیدار او با پرز و صحبت‌ها برای بازگشتش به نیمکت مادرید را جدی‌تر از قبل کرده است.

اولتیماتوم آنچلوتی برای تمدید

درحالی‌که از همین حالا گمانه‌زنی‌ها برای جانشین آنچلوتی داغ شده است، به نظر می‌رسد که هنوز نمی‌توان جدایی او از مادرید در انتهای فصل را قطعی دانست. از قرارداد آنچلوتی با رئال فقط چند ماه دیگر باقی مانده و شایعات درباره مربی ایتالیایی بسیار داغ است. کارلتو دو سال پیش به رئال برگشت و توانست این تیم را به همه افتخارات ممکن در این مدت برساند، ولی برزیل سخت به‌دنبال اوست و به‌تازگی رئیس فدراسیون فوتبال این کشور نیز به‌صراحت از قطعی‌بودن جذب او حرف زده است، هرچند آنچلوتی خودش این موضوع را تکذیب کرد.

آنچلوتی هنوز هیچ قراردادی با برزیل امضا نکرده و حتی قول شفاهی مساعد هم به آن‌ها نداده است. گفته می‌شود کارلتو بی‌میل به ماندن در مادرید نیست و اگر رئال پیشنهاد تمدید بدهد، او بی‌حرف‌وحدیث امضا خواهد کرد، اما برای رسیدن پیشنهاد تمدید از طرف رئال مدت زیادی صبر نمی‌کند. آنچلوتی تا انتهای پاییز به رئال برای ارائه پیشنهاد تمدید مهلت داده است و اگر این پیشنهاد نرسد، در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی با برزیل قرارداد خواهد بست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->